Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Les dades podrien estar distorsionades per la situació que ha generat la COVID-19
A Eivissa, l’Oficina de la Dona ha atès enguany 441 víctimes de violència masclista, 30 menys que al 2019. Enguany, quasi el doble d’infants amb mares víctimes d’aquesta xacra han rebut atenció psicològica, en total han estat 33 menors.
Enguany, s’han atès 30 dones menys que l’any passat però l’Oficina de la Dona creu que la situació pot ser més greu del que sembla, ja que les dades podrien estar distorsionades per la situació que ha generat la COVID-19.
Ferrer ha alertat que, aquest any, s’han tractat situacions molt greus, entre les quals, atenció a menors de 16 anys i dones més grans de 70. Les institucions treballen ara en la creació d’un web amb eines i recursos que ajudin a transformar inèrcies, diuen, producte d’una societat masclista.
El 64 per cent de les dones ateses tenen entre 31 i 50 anys i són víctimes, sobretot, de maltractaments físics i psíquics.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols