Donar a conèixer l’Oli de Mallorca als infants i a també a les famílies és l’objectiu d’un projecte educatiu que ha posat en marxa el Consell Regulador de la Denominació d’Origen amb el suport del Consell Insular. El projecte inclou recursos educatius per treballar a les escoles i rutes i tallers per conèixer la cultura de l’oli i el seu procés d’elaboració.
Les eines que s’han creat per difondre l’oli de Mallorca són en format digital i s’hi pot accedir des de la pàgina web del Consell Regulador: olidemallorca.es. Els alumnes de primària són els destinararis de bona part dels continguts del web, però també s’han creat eines per als docents i per a les famílies. A part dels recursos web, també s’ha creat una aplicació amb la qual es poden seguir rutes relacionades amb l’Oli per la Serra de Tramuntana.
Actualment, a Mallorca hi ha 14 tafones que produeixen Oli. L’any passat se’n produïren gairebé 700 mil litres, la meitat dels quals s’han comercialitzat amb el segell de la Denominació d’Origen.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros