Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La xylella no ha afectat la producció d'oli
Creix la producció de l’oli a Mallorca. La Denominació d’Origen d’Oli de Mallorca assegura que aquest 2018 la producció serà major que l’any passat i sobrepassarà els 300.000 litres.
A més d’augmentar la producció, també ho fan les exportacions. El 75 per cent es consumeix a les Illes, ja que la societat i, sobretot, hotels i restaurants compren aquest producte encara que sigui una mica més car. Pel que fa a les exportacions, Alemanya i el Japó són els mercats on més es demana aquest tipus de producte. Sebastià Solivelles, president de la DO Oli de Mallorca, assegura que l’Oli de Mallorca està més demandat amb el pas dels anys.
Una bona notícia pels productors d’oli és que la Xylella no ha afectat a la població d’oliveres que s’empren per a aquest ús.
Torna a escolta l’entrevista a Sebastià Solivelles, president de la DO Oli de Mallorca.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella