Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

L'Organització Mundial de la Salut desmenteix els falsos remeis que s'estenen per Internet
L’Organització Mundial de la Salut (OMS) ha obert una pàgina web per desmentir els falsos remeis contra la malaltia que s’estan estenent. Alguns d’ells suposen un risc important per la salut. Per exemple: l’OMS adverteix que beure alcohol no protegeix de la COVID-19 i el seu consum freqüent o excessiu és perjudicial.
Les xarxes de telefonia 5G no propaguen la infecció, perquè el virus es transmet a través de gotes de saliva o amb el contacte de superfícies infectades, i no a través d’ones electromagnètiques. També és fals que per evitar encomanar-se s’hagi de prendre el sol: les altes temperatures no eviten el contagi. De fet, el virus es pot transmetre en zones de clima càlid i humit.
Quan arribi la calor i la humitat també arribaran els moscards. Però les seves picades tampoc poden transmetre el coronavirus.
Alguns d’aquests rumors o falsos remeis contra el virus poden produir una falsa sensació de seguretat, i d’altres, fins i tot, poden ser perillosos. L’OMS desaconsella ruixar tot el cos amb alcohol o clor, ja que és perjudicial per la salut. L’organisme sempre insisteix amb una mesura preventiva molt més senzilla i útil: rentar-se les mans a consciència, amb aigua i sabó o gel hidroalcohòlic.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari