Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Espanya ha publicat el nou Pla Nacional de Resistència als Antibiòtics, especialment centrat a cercar alternatives en la cura dels animals
Rosa Vallori és veterinària en una clínica de Selva, a Mallorca. Un moix li mossegà la mà i la ferida li va prendre malament de tot d’una. Els antibiòtics comuns no funcionaren; la infecció avançà cap al braç, fins que l’últim recurs funcionà. Abans d’això, ella ja estava conscienciada del bon ús dels antimicrobians en animals i persones.
El sector veterinari forma part del Pla Nacional enfront de la resistència dels antibiòtics i, des del 2014, la venda d’aquests medicaments per a animals ha baixat un 56,7 %. Enguany, la normativa europea ha restringit encara més l’ús en animals, i el nou Pla Nacional de Resistència als Antibiòtics aposta per cercar alternatives en el maneig d’animals. I com en les persones, en animals, per evitar crear patògens resistents, cal seguir la prescripció del veterinari.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals