Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Preveu que la pandèmia del coronavirus serà "molt llarga"
El director general de l’Organització Mundial de la Salut, Tedros Adhanom Ghebreyesus, ha alertat aquest dilluns que potser mai no hi haurà una “solució” contra la pandèmia de la Covid-19, tot i la cursa per a obtenir un vacuna.
L’OMS preveu que la pandèmia del coronavirus serà “molt llarga”.
Ghebreyesus ha afirmat que “diverses vacunes estan ara en la fase 3 dels assajos clínics i tots esperem tenir una quantitat de vacunes efectives que puguin ajudar a prevenir la infecció”. No obstant això, ha alertat que potser “no hi ha una fórmula màgica en aquest moment, i pot ser que mai hi sigui”.
El director general de l’OMS ha tornat a defensar que detenir els brots és bàsic en la salut pública i també el control de la malaltia.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari