Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Salvador Illa, acudirà aquest dijous a una reunió extraordinària a Brussel·les
La seu de l’Organització Mundial de la Salut (OMS) acull fins aquest dimecres una reunió amb més de 300 experts internacionals sobre virologia.
El seu director General ha assegurat que “També estam fent investigacions més profundes per identificar la font d’aquest virus i evitar futures transmissions d’animals a persones”.
Asseguren que hi ha la possibilitat real de contenir el brot, però per fer-ho, es necessiten més recursos. La Directora Científica de l’OMS, Soumya Swaminathan, ha dit que “hi ha altres estudis d’investigadors en curs. La Xina té una gran infraestructura i capacitat per a això. Hem d’aprendre d’ells”.
Al sud-est asiàtic encara es manté sense poder atracar un creuer amb més de 2.000 persones a dins. Les autoritats xineses parlen de més de 1.100 morts i 44.700 infectats, una xifra que a priori comença a remetre.
El ministre de Sanitat espanyol, Salvador Illa, acudirà aquest dijous a una reunió extraordinària a Brussel·les. També dijous, els espanyols repatriats de Wuhan que han passat 14 dies en quarantena pel COVID-19 rebran l’alta mèdica, així com els 4 acompanyants de l’alemany afectat a La Gomera.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull