Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

En total, 21 milions de persones han quedat aïllades a les seves respectives ciutats
L’Organització Mundial de la Salut (OMS) ha decidit, ara per ara, no declarar l’emergència internacional pel brot de pneumònia causat pel coronavirus -i que ja ha provocat la mort d’almanco 17 persones-.
El brot, però, ha obligat a les autoritats a posar en quarantena Wuhan -la ciutat epicentre de la malaltia- i quatre ciutats més.
La Xina ha confirmat devers 600 casos de pneumònia i la capital, Pequín, ha cancel·lat els actes públics de celebració de l’any nou. En total, 21 milions de persones han quedat aïllades a les seves respectives ciutats.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix