L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els avenços tecnològics i la creativitat han contribuït a fer la vida més fàcil a les persones cegues
Els avenços tecnològics i la creativitat han contribuït a fer la vida més fàcil a les persones cegues o amb deficiències visuals. L’espai ONCE a Palma ha inaugurat una Tifloteca i un Racó del Relleu, per apropar-los a l’oci i la cultura, i rompre moltes de les barreres a les quals s’enfronten dia rere dia.
A la Tifloteca un prèn a través dels relleus i també gaudeix de l’oci. S’inicia en sistemes prebraille exercitant el tacte, com col·locar els dits sobre el braille, llegir contes o jugar als escacs. També com és el rostre del Quixot, descobrir els matisos dels mapes o la fesomia de la piràmide escalonada de Chichén Itzá de Mèxic.
En tots aquests casos les noves tecnologies contribueixen a rompre barreres. L’ONCE atén 1.298 afiliats a les Illes i compta amb una plantilla de 580 venedors i 153 treballadors que aténen els escolars cecs o amb deficiències a la visió.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues