La Coordinadora Balear de Persones amb Discapacitat ha estat guardonada pel seu treball en favor de la inclusió
L’ONCE ja ha entregat els seus premis solidaris d’enguany. Ha estat en una gala al Teatre Principal. La Coordinadora Balear de Persones amb Discapacitat ha estat guardonada pel seu treball en favor de la inclusió, ara que justament compleix 40 anys.
El jurat també ha premiat Bartomeu Suau, per la seva trajectòria i els seus projectes relacionats amb la infància i la joventut. L’emissora de ràdio Onda Cero, per donar difusió i explicar la feina que fa el denominat tercer sector, i Es Convent, primer hotel accessible d’Espanya. També s’ha reconegut la tasca de la Coordinadora Autonòmica de Trasplantaments.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut