Un vaixell de l’ONG Sea-Eye ha estat rebatejat avui diumenge amb el nom d”Alan Kurdi’ en record i homenatge del nin que va aparèixer mort a la vora de la mar a Bodrum (Turquia) i que va esdevenir símbol de la crisi dels refugiats.
A l’acte, que s’ha celebrat avui al port de Palma, ha comptat amb la presència del pare i de la tia del petit Alan, Abdullah Kurdi i Tima Kurdi, que han viatjat fins a Mallorca per participar en la cerimònia de rebatiament.
La consellera de Serveis Socials i Cooperació, Fina Santiago, ha assistit també a l’acte.
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa