Pep Gonella, un ca de bestiar de primera
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
El secretari general, António Guterres, ha tornat a demanar un alto el foc immediat, l'alliberament d'ostatges i l'augment d'ajuda humanitària
Palestins desplaçats arriben a Kan Younis després de sortir de Rafah després d'una ordre d'evacuació emesa per l'exèrcit israelià, al sud de la Franja de Gaza. / EFE - MOHAMMED SABER
188L’ONU adverteix que una nova ofensiva sobre Rafah serà una catàstrofe humana que va en contra del Dret Internacional. L’Alt Comissionat per als Drets Humans, Volker Türk, insisteix que “ja no queda lloc segur” als campaments, i que als desplaçats només els esperen “runes”. L’operació israeliana va començar el passat 6 de maig i podria precedir a una incursió militar a gran escala. Uns 300.000 palestins, entre ells, ferits, discapacitats, infants i malalts crònics, haurien fugit de Rafah des de dilluns passat sense un destí clar.
El secretari general de l’ONU, António Guterres, ha tornat a demanar un alto el foc immediat, l’alliberament d’ostatges i l’augment d’ajuda humanitària. També el secretari d’Estat dels Estats Units, Antony Blinken, ha tornat a mostrar el seu rebuig a una operació militar a Rafah. Avisa que una nova ofensiva serà insostenible i, tanmateix, considera Blinken, no posarà fi a la presència de Hamas a la zona. Així mateix, reitera el seu compromís amb la seguretat israeliana.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis