La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
La defensa de Jordi Cuixart ha demanat la seva llibertat provisional aquest dimecres al Tribunal Suprem
En la represa del judici d’avui capvespre, l’advocat Benet Salellas ha demanat al Tribunal Suprem la posada en llibertat provisional del seu client, Jordi Cuixart. El portaveu jurídic d’Esquerra, Joan Ignasi Elena, també ha expressat la seva intenció de demanar la llibertat de Junqueras.
Ho han fet en assabentar-se de la publicació de l’informe per part del grup de Treball contra les Detencions Arbitràries, que depèn del Comité de Drets Humans de les Nacions Unides, en què es demana la llibertat immediata d’Oriol Junqueras, Jordi Sànchez i Jordi Cuixart. El document també insta l’Estat espanyol a indemnitzar els tres dirigents sobiranistes per haver-los privat de llibertat sense sentència.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres