Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Segons les darreres dades, prop de 8.000 persones de les Illes pateixen una malaltia minoritària
L’activitat física i l’esport tenen un paper molt important per a la salut, ajuden a millorar les emocions i fomenten la inclusió.
La majoria d’aquestes malalties no tenen un tractament i en molts casos esperen durant anys un diagnòstic. Aquesta continua sent una de les reivindicacions del col·lectiu que sí que considera que s’ha millorat molt en la seva visibilització.
Segons les darreres dades, prop de 8.000 persones de les Illes pateixen una malaltia minoritària.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061