Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Segons les darreres dades, prop de 8.000 persones de les Illes pateixen una malaltia minoritària
L’activitat física i l’esport tenen un paper molt important per a la salut, ajuden a millorar les emocions i fomenten la inclusió.
La majoria d’aquestes malalties no tenen un tractament i en molts casos esperen durant anys un diagnòstic. Aquesta continua sent una de les reivindicacions del col·lectiu que sí que considera que s’ha millorat molt en la seva visibilització.
Segons les darreres dades, prop de 8.000 persones de les Illes pateixen una malaltia minoritària.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo