Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'objectiu és debatre i analitzar l'impacte de la Violència en les dones i en els nins
Palma acull per primer vegada les Jornades nacionals de Psicologia contra la Violència de Gènere. A l’aljub des Baluard s’ha celebrat l’acte inaugural de la trobada de professionals de la psicologia per abordar la realitat de la Violència de Masclista.
L’objectiu és debatre i analitzar l’impacte de la Violència en les dones que pateixen una situació especial de vulnerabilitat, com són la gent gran, transsexuals i immigrants. Durant les jornades també s’analitzarà l‘impacte biològic de la violència. És a dir, com l’entorn violent en una familia pot afectar el desenvolupament dels nins des del període perinatal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania