Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El vaixell ha trasferit els migrants a un altre vaixell sanitari on passaran la quarentena
L’ONG Open Arms ha aconseguit arribar a la costa siciliana de Trapani amb els 259 immigrants que va rescatar de la mar. El vaixell ha trasferit els migrants a un altre vaixell sanitari on passaran la quarentena.
A més, les darreres hores, sis persones han estat avacuades d’urgència en un helicòpter de la Guàrdia costanera italiana, entre els que es troben el cadàver d’un nadó de sis mesos i la mare del menor.
L’Organització Internacional per a les Migracions estima que almanco 527 persones han perdut la vida a la Mediterrània mentre intenten aribar a les costes del sud d’Europa.
David Lladó: La pastera es va xapar en dos “quan estàvem a punt de donar el nadó a la seva mare”
El crit desesperat d’una mare cercant el seu fill enmig de la mar després de naufragar
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys