El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
És un dels 700 refugis antiaeris civils de la Guerra Civil de Mallorca on unes 140 persones es resguardaven dels bombardejos
Amb motiu de l’Open House Palma, un grup de persones ha descobert els misteris que amaga el refugi antiaeri del Passeig Sagrera.
Les murades del passeig de Sagrera guarden un tresor històric de Palma: un dels 700 refugis antiaeris civils de la Guerra Civil de Mallorca on unes 140 persones es resguardaven dels bombardejos. Un refugi públic a pocs metres d’un refugi militar.
Alguns visitants s’han posat a la pell de la gent que en feia ús. D’altres, han vist el contrast entre refugis.
L’Open House Palma ha obert una porta a la història i als secrets de Palma que, fins ara, estava tancada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits