“La Bohème”, l’òpera de Giacomo Puccini, arriba a Mallorca amb la promotora Euroclassics i ho farà a 4 escenaris diferents. A partir del 30 d’agost actuaran a Andratx i també a Palma, Pollença i Canyamel. Es tracta de l’escenificació completa de l’obra adaptada amb piano i que té 60 coristes del Ciutat de Mallorca, 15 nins del Teen Spirit Chorus i 7 solistes de diferents nacionalitats, entre els quals hi ha 2 sopranos mallorquines, Marta Bauzá-Soler i Marga Rodríguez, com a protagonistes. La producció també rebrà l’ajuda econòmica per a projectes musicals que el Consell de Mallorca ha recuperat enguany.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa