Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
En cas d'una independència a Catalunya es reforçarien els lligams, sinó es podria millorar el finançament balear
138
Davant l’escalada de tensió que viu Catalunya, cada vegada més persones es pregunten per les conseqüències que pot tenir per a les Illes una futura independència de Catalunya. Escolta aquí les declaracions de López-Casasnovas a IB3 Ràdio
Per al catedràtic d’Economia, i representant de les Balears en la comissió d’experts sobre el finançament autonòmic, Guillem López-Casasnovas, passi el que passi serà positiu. Considera que independentment de com acabi el conflicte català, les Balears i Menorca en poden sortir beneficiades.
El catedràtic argumenta que en el cas que Catalunya marxi d’Espanya es reforçaran els lligams i si per contra es queda permetria millorar el finançament balear.
No creu que la independència perjudiqui l’accés a la sanitat ni tampoc el descompte de resident. A més, assegura que pels catalans que tenen a Menorca una segona residència no implicaria cap canvi fiscal, gràcies a que els convenis internacionals existents contemplen i regulen aquest fet.
Per últim, el catedràtic creu que, finalment, es produirà una acord entre Govern i Generalitat. Caldrà veure, però, en quins termes se signa.
López-Casasnovas va qualificar d’inútil la comissió d’experts sobre el finançament autonòmic. Ho va fer aquest dimarts a la comissió d’economia del Parlament on també va dir que no li ha agradat com s’ha estructurat aquesta organisme, creat pel govern espanyol, i va lamentar que s’hagi perdut una oportunitat d’aportar valor al futur d’Espanya.
A més, va criticar que alguns experts econòmics hagin fet de portaveus polítics de les seves comunitats a les reunions de la comissió.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya