Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
En menys de 24 hores comença el debat dels comptes per al 2023 al Parlament, que es preveu sense sorpreses
En el debat de pressuposts que comença aquest dimarts, el Partit Popular tornarà a reclamar que és possible una baixada d’imposts gràcies a l’augment de la recaptació del Govern per la inflació. Quan falten menys de 24 hores per al debat, Ciutadans acusa el Pacte de passar el rodet i de no acceptar esmenes de l’oposició. Vox no hi ha presentat cap esmena parcial, mentre que El Pi avança que votarà en contra del capítol d’innovació, per la manca d’inversió.
Tot apunta que no hi haurà sorpreses, ja que el Govern té assegurada l’aprovació dels pressuposts. L’únic punt de divergència entre els socis és l’esmena d’Unides Podem que planteja apujar l’Impost del turisme sostenible tot l’any i el doble a l’estiu. Amb tot, els morats admeten que no serà una línia vermella per donar el seu vot favorable als comptes.
Els socialistes destaquen que són els pressuposts més elevats i més socials de la història de la comunitat. Ascendeixen a 7.133 milions d’euros, un 11 % més que enguany. El debat al Parlament s’allargarà durant tres dies fins dijous.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície