Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La presidenta ha lamentat la manca de recursos suficients per millorar la protecció judicial i policial dels menors
La presidenta Francina Armengol ha lamentat la manca de recursos suficients per millorar la protecció judicial i policial dels menors amenaçats d’explotació sexual. Això un dia en què la portaveu suplent del grup parlamentari Ciutadans, Patricia Guasp, li ha reclamat l’assumpció de responsabilitats per part del seu executiu
VOX ha exigit a la presidenta que destitueixi la consellera d’Afers Socials mentre que Armengol ha acusat Jorge Campos de pocavergonya.
El portaveu del PP, Biel Company, també ha reclamat dimissions al Govern, però la presidenta els ha acusat de voler fer una vendetta política. Armengol ha demanat una especial incidència en la persecució dels abusadors i els explotadors.
D’altra banda, els grups parlamentaris han aprovat per unanimitat exigir al Govern central que agiliti al màxim els tràmits per concedir les ajudes promeses i poder reparar els danys causats pel temporal Gloria
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc