El ferit a les festes de Sant Joan abandona Son Espases i ultima la recuperació a Barcelona
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu

El català, un dels punts de l'acord més criticats
El pacte entre el PP i Vox per aprovar els pressuposts de 2025 ha encès avui els ànims dels diputats al Parlament. La paraula traïció ha estat una de les més repetides avui a l’hemicicle. Mentrestant, el Govern assegura que no ha traspassat cap línia vermella i que l’acord beneficiarà el conjunt de la ciutadania.
Un dels punts de l’acord que més ha criticat l’esquerra ha estat la política lingüística a les escoles. Unes crítiques que s’han fet als consellers, però també directament a la presidenta, Marga Prohens.
Per la seva part, Vox ha mostrat preocupació per la possible limitació d’entrada de vehicles a Mallorca. Una vegada més han assegurat que no consideren que la prohibició sigui una solució a la saturació. La presidenta Prohens els ha recordat que aquesta iniciativa es basa en un estudi de càrrega objectiu.
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
N'han trobat les despulles mortals en una platja de Lombok
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Ha finat quan nedava a Cala Blava, a Mallorca