Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El PP i Ciutadans el qualifiquen d'irresponsable durant la sessió de control del Congrés
Foto: EFE/ FERNANDO VILLAR
152Pedro Sánchez ha afrontat la primera sessió de control després del fracàs en les negociacions per a una investidura, i ho ha fet rebent les crítiques de bona part de la cambra. El PP i Ciutadans han estat molt durs, qualificant Sánchez d’irresponsable. A l’hemicicle, ha destacat l’absència del líder d’Unides Podem, Pablo Iglesias.
Els diferents portaveus parlamentaris han aprofitat el seu torn de paraula per començar a llançar missatges en clau electoral i amb la vista ja posada en la convocatòria electoral el pròxim 10 de novembre.
La presidenta del Congrés, Meritxell Batet, ha acomiadat la que, previsiblement, haurà estat la darrera sessió plenària d’aquesta legislatura. PP i Ciutadans han aprofitat per transmetre missatges en clau electoral. Albert Rivera ja ha anunciat que cedirà els seus vots als populars si són necessaris per formar govern.
Pedro Sánchez ha reclamat un major suport pel partit socialista per evitar el bloqueig a la formació d’un nou executiu. Si no hi ha cap sorpresa de darrera hora, les Corts Generals es dissoldran el 24 de setembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania