Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Els populars lamenten la manca d'independència de l'organisme i asseguren que se n'ha fet un abús
“Retrocés en qualitat democràtica”, segons el PSOE; “Opacitat”, per a Més per Mallorca. Així han valorat els dos partits la proposició de llei de transparència dels populars que eliminarà l’Oficina Anticorrupció. “En cap cas no s’impedeix la transparència, volem eliminar duplicitats, un cost innecessari i la politització d’aquest organisme”, respon el PP.
Aquest dilluns acabava el termini per presentar-hi esmenes, i totes tres formacions n’hi han presentades. L’oposició, amb la intenció d’evitar que sigui el mateix Govern qui gestioni els expedients oberts i el registre de Patrimoni dels membres de l’Executiu, entre d’altres. Per part seva, els populars han introduït algunes modificacions al seu propi text. Per exemple, per ampliar el termini de tancament de l’Oficina de 3 a 6 mesos.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar