Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Els populars lamenten la manca d'independència de l'organisme i asseguren que se n'ha fet un abús
“Retrocés en qualitat democràtica”, segons el PSOE; “Opacitat”, per a Més per Mallorca. Així han valorat els dos partits la proposició de llei de transparència dels populars que eliminarà l’Oficina Anticorrupció. “En cap cas no s’impedeix la transparència, volem eliminar duplicitats, un cost innecessari i la politització d’aquest organisme”, respon el PP.
Aquest dilluns acabava el termini per presentar-hi esmenes, i totes tres formacions n’hi han presentades. L’oposició, amb la intenció d’evitar que sigui el mateix Govern qui gestioni els expedients oberts i el registre de Patrimoni dels membres de l’Executiu, entre d’altres. Per part seva, els populars han introduït algunes modificacions al seu propi text. Per exemple, per ampliar el termini de tancament de l’Oficina de 3 a 6 mesos.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora