Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
PSOE i MxMe consideren que hi va haver manca d'informació i la poca que hi va haver va ser deficient. Mentrestant, Emergències i Consell proposen millores davant catàstrofes
Els grups de l’oposició al Consell de Menorca han demanat responsabilitats polítiques a l’equip de Govern sobre la DANA del passat 15 d’agost, que va sacsejar el centre de l’illa. Ha estat en el ple extraordinari celebrat avui.
Tant el Partit Socialista com Més per Menorca consideren que la gestió de l’equip de Govern no va estar a l’altura de les circumstàncies; que no es va donar suficient informació a la ciutadania durant la DANA, i que la poca que es va donar -diuen- va arribar tard. Sobretot pel que fa a l’estat de les carreteres, que estaven tancades.
Per millorar la resposta davant situacions similars, ahir mateix el Consell va reunir tots els organismes d’emergència. Entre les propostes: disposar d’un Lloc de Comandament Avançat, crear un protocol per donar informació més immediata i fer que tots els municipis aprovin els plans d’emergències. A hores d’ara només en té Ciutadella.
Recordem que el Consell avançarà 2 milions d’euros als ajuntaments d’Alaior i es Mercadal, a l’espera que el Consell de Ministres declari el centre de l’illa com a zona catastròfica.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre