Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

MÉS per Mallorca i Podem destaquen que Puigdemont ha quedat en llibertat provisional
El Partit Popular i Ciutadans critiquen que els consellers Vicenç Vidal i Fina Santiago, de MÉS per Mallorca, participessin divendres a la manifestació en contra de l’empresonament dels exmembres del Govern de la Generalitat de Catalunya. Asseguren, amb la connivència de Francina Armengol, a qui la qualifiquen de radical.
Per contra, els socialistes defensen que els consellers van anar-hi a títol personal. Mentre que MÉS per Mallorca i Podem destaquen que Carles Puigdemont i els exconsellers que són a Bèlgica han quedat en llibertat provisional.
D’altra banda, Ciutadans ha anunciat que no participarà en la ponència per elaborar la llei d’educació, perquè, diuen, no s’han tingut en compte les conclusions del pacte nacional per l’educació.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys