Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
MÉS per Mallorca i Podem destaquen que Puigdemont ha quedat en llibertat provisional
El Partit Popular i Ciutadans critiquen que els consellers Vicenç Vidal i Fina Santiago, de MÉS per Mallorca, participessin divendres a la manifestació en contra de l’empresonament dels exmembres del Govern de la Generalitat de Catalunya. Asseguren, amb la connivència de Francina Armengol, a qui la qualifiquen de radical.
Per contra, els socialistes defensen que els consellers van anar-hi a títol personal. Mentre que MÉS per Mallorca i Podem destaquen que Carles Puigdemont i els exconsellers que són a Bèlgica han quedat en llibertat provisional.
D’altra banda, Ciutadans ha anunciat que no participarà en la ponència per elaborar la llei d’educació, perquè, diuen, no s’han tingut en compte les conclusions del pacte nacional per l’educació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues