L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els comerciants han de justificar més d'un 30 per cent de pèrdues
L’Ajuntament d’Eivissa ha aprovat per unanimitat mig milió d’euros en ajudes per als comerços afectats per les obres d’Isidor Macabich. S’exclouen de la convocatòria bancs, gestories i cases d’apostes. L’oposició ha criticat que també n’han quedat fora els negocis ubicats a primers pisos.
Els comerciants d’Isidor Macabich i dels carrers transversals que vulguin optar a les ajudes hauran d’acreditar un descens de la facturació de més d’un 30 per cent respecte a 2019. Per l’oposició, les ajudes arriben tard i n’exclouen negocis. Així i tot, el PP i Ciutadans hi han votat a favor perquè creuen que són necessàries. Critiquen que s’ha deixat fora els negocis que estan als pisos i que no s’ha delimitat bé l’àrea afectada. El batle defensa que mai no s’havien donat tantes ajudes al comerç i recorda que hi haurà una segona convocatòria de mig milió d’euros més.
No podran optar a les ajudes els bancs, les gestories i les cases d’apostes. Els comerciants critiquen que els negocis creats després de 2019 rebran menys sous. Les obres acabaran al mes de març, una data que els comerciants esperen per poder normalitzar els seus ingressos i oblidar el malson.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues