Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

PP i Vox no s'enfien que els doblers de Madrid arribin, ni que siguin suficients
Si el bus a Palma al 2025 serà gratuït o no ha estat la principal pregunta dels partits de l’oposició durant el ple extraordinari celebrat avui per aprobar els pressuposts per l’any que ve.
Unides Podem, PSIB i Més reclama que s’apliqui la gratuïtat de l’EMT després que el govern central va anunciar que se subvencionarà.
Mentrestant, el PP i Vox no es fien que la subvenció arribi, ni que aquesta sigui suficient pèr fer front al cost de la gratuïtat.
L’equip de govern assegura que, de moment, segueixen el full de ruta perquè l’EMT torni ser de pagament amb bonificacions, mentre treballen en mesures per a millorar el servei.
Els pressuposts de Palma, que ascendeixen als 605 milions d’euros, han quedat aprovats amb els vots a favor del PP i Vox, i en contra de la resta de formacions.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió