Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Memòria de Mallorca ha convocat per demà dematí una concentració davant el Parlament que coincideix amb la compareixença de Prohens per la Mesa de Sostenibilitat
Els portaveus dels partits de l'oposició al Parlament en una roda de premsa conjunta. Europa Press
311Els partits de l’oposició al Parlament han responsabilitzat en bloc al PP d’impedir que es tramiti a la Cambra l’escrit de remoció del president del Parlament, Gabriel Le Senne, que han registrat aquest dimecres matí. En el document registrat, PSIB-PSOE, Més per Mallorca i Grup Mixt (Més per Menorca i Unides Podem) sol·liciten la remoció de Le Senne per “negligència notòria i greu en l’exercici de les funcions atribuïdes a la Presidència del Parlament, d’acord amb l’establert a l’article 39.d del Reglament”. Així com “l’aplicació immediata de l’article 39.d i la convocatòria d’una sessió plenària extraordinària pel debat i votació de la qüestió plantejada”.
Consulta aquí el document presentat pels partits de l’oposició al Parlament.
Amb aquest escrit, els grups de l’oposició han activat un mecanisme que mai abans s’havia fet al Parlament per tal d’apartar al president. No obstant això, els vots de PP i de Vox han impedit aquesta tramitació.Per la seva banda, Memòria de Mallorca es concentrarà aquest dijous novament davant el Parlament de les Illes Balears. Coincidirà amb la compareixença, a petició pròpia, de la presidenta del Govern, Marga Prohens, per explicar la mesa de sostenibilitat ambiental, social i econòmica sobre la massificació.
‼️🛑COMUNICAT DE LA PLATAFORMA PER LA MEMÒRIA DEMOCRÀTICA DE LES ILLES BALEARS🛑‼️
Davant del comportament intolerable del president del Parlament de les Illes Balears, Gabriel Le Senne, destrossant públicament les fotografies d’Aurora Picornell i de les Roges del Molinar, dones… https://t.co/aDf37T64ng pic.twitter.com/mJPSpi6MMx
— Memòria de Mallorca (@MemoriaMallorca) June 18, 2024
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural