Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El viatge de Prohens al Carib també ha aixecat polseguera
Després que ahir esclatàs la notícia del pacte entre PP i Vox per reduir el requisit del català a la docència i la funció pública, avui al Parlament les reaccions dels partits d’esquerres no s’han fet esperar. Asseguren que el problema per cobrir places no és el català, sinó l’alt nivell de vida i el preu de l’habitatge.
Unes crítiques que també han subscrit els sindicats de docents, que avui s’han manifestat per exigir la millora de l’educació pública. El conseller d’Educació, però, assegura que aquesta mesura permetrà obrir el ventall per cobrir places que avui dia estan desertes.
Per altra banda, l’absència al ple de la presidenta per viatge oficial al Carib, ha generat les crítiques constants del banc socialista. L’executiu defensa que Prohens compleix amb la seva agenda.
Tot, en un ple que ha vist alterat el seu ordre degut a l’absència de la consellera García per problemes de salut.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears