Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els partits d'esquerre es feliciten i asseguren que faran un bon equip amb polítiques de continuïtat
El partit majoritari de l’oposició, el Partit Popular, i Proposta per les Illes, coincideixen que ha estat molt generalista. Toni Costa, portaveu adjunt del PP, diu que ha estat “molt previsible”, amb “molt poc detall” i generalista. Ha destacat que “pareixia que no havia governat” la passada legislatura i que és com començar de zero. Aquesta manca de concreció, diu elportaveu del Pi, és el que fa que encara no han decidit el vot de demà. Un fet que no afectarà la investidura perquè Armengol ja té la majoria absoluta dels partits d’esquerra. Ciutadans assegura que el discurs demostra que el Psoe s’ha escorat a l’esquerre i abraça el nacionalisme de Més i el populisme de Podem. La diputada Patricia Guasp qualifica el pacte “de retrocés i no progrés”, ja que critica que la candidata a la presidència Francina Armengol “vol imposar i limitar” algunes qüestions com el turisme o el creixement econòmic.
El portaveu de Vox, Jorge Campos, assegura que faran una oposició contundent perquè considera que les polítiques d’Armengol són “sectàries i radicals”. Un fet que ha tornat quedar palès, diu, en el discurs.
Pel que fa als partits que donen suport al Pacte, Més per Mallorca i Unides Podem, asseguren que ha estat un discurs que resumeix molt bé el Pacte de governabilitat amb iniciatives fonamentals de la legislatura.
Els partits del Grup Mixt, Més per Menorca i Gent per Formentera, comparteix la visió de futur d’Armengol, que diuen oferirà una legislatura de continuitat. El portaveu de Més per Menorca, Josep Castells, posa com a punt negatiu al discurs els recursos d’inconstitucionalitat de les lleis ambientals.
Hemicicle
Per cert que avui dematí la mesa i la Junta de Portaveus ha decidit la col·locació de cada grup parlamentari dins l’hemicle. Vox, que entra a la cambra autonòmica, queda a la dreta de l’hemicle, darrere el PP i Ciutadans al galliner, un lloc que no agrada a la formació.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció