Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
La presidenta donarà explicacions al Parlament de manera voluntària
El PP, El Pi i Ciutadans han votat a favor de fer comparèixer la presidenta del Govern la setmana que ve al Parlament per donar explicacions sobre el REB. No obstant això, els partits dels Acords pel Canvi ho han impedit amb l’argument que Armengol ja s’ha compromès a fer-ho voluntàriament. Podem s’atreveix a donar una data: el 15 de gener.
La preocupació per la lletra petita del REB és màxima pels socis de govern del PSIB. MÉS per Menorca ha elaborat un gràfic on es veu que només quatre de les reivindicacions illenques es complirien amb el preacord anunciat amb Pedro Sánchez.
Tots els partits retreuen que aquest novembre no s’hagi acordat el REB com es va comprometre Armengol. L’incompliment de la data, serà just la pregunta d’El Pi a la propera sessió de control.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou