Menorquins i pitiüsos poden sol·licitar des d’aquest dilluns la Targeta Única de transport per Mallorca
Es podrà demanar en línia a partir del 9 de març i també presencialment a les oficines dels consells insulars
Fins dia 6 de setembre, podeu visitar una exposició retrospectiva dels seus darrers 30 anys de creacions a Palma
Les algues de la mar, fetes en or i en col·laboració amb Miquel Barceló. Es tracta d’alta joieria, obres d’art arrelades a Mallorca, i forjades a la ment i amb les mans del mestre Chus Burés. El dissenyador va topar-se amb Mallorca als anys 80, i va mantenir-hi la relació gràcies al galerista Joan Guaita. Va ser una època que el va fer brillar. Entre d’altres, amb l’agulla de cabells que va dissenyar per a la pel·lícula “Matador“, de Pedro Almodóvar.
Ara, exposa una retrospectiva dels seus darrers 30 anys de creacions, amb peces icòniques, com l’anell Satèl·lit o els penjarolls ideats amb Santiago Sierra, però també noves col·leccions, que exposa aquí per primera vegada.
Fins a principis de setembre podeu visitar Chus Burés al seu taller nòmada del nucli antic de Palma. I tornarà a l’illa aviat, per fer de la joieria mallorquina, una nova gemma de la seva col·lecció.
Es podrà demanar en línia a partir del 9 de març i també presencialment a les oficines dels consells insulars
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
El taxista afectat per la topada amb l'autobús de l'EMT explica l'accident a IB3 Notícies