Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Va ser durant el tradicional concert de Nadal a la parròquia de la Santa Creu de Palma
L’Orfeó Balear va felicitar les festes, un any més, amb el tradicional concert de Nadal a la parròquia de la Santa Creu de Palma. A més, enguany, tenia un regal especial: la primera actuació del nou orfeó infantil. Tampoc va faltar el cant de la Sibil·la, enguany interpretat per Paula Riera.
Així va començar el tradicional concert de Nadal de l’Orfeó Balear a la parròquia de la Santa Creu de Palma, amb la primera actuació del nou orfeó infantil, que va debutar amb ‘Mirau bons pastors’ acompanyats de Núria Celeste, que feia el cant de l’Àngel.
Van interpretar fins a quatre temes, després de molta preparació. I és una primera passa, ens conten, per un projecte que esperen que es mantengui en el temps.
Paula Riera va ser l’encarregada d’interpretar la Sibil·la i l’orfeó balear va fer gaudir una parròquia plena a vessar durant dues hores d’himnes i nadales tradicionals.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora