Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Un centenari que havia de celebrar-se amb nombrosos concerts que o bé s'han ajornat o anul·lat definitivament
Cent anys fa avui que Miquel Duran i Saurina va fundar l’Orfeó l’Harpa d’Inca. És una efemèride molt assenyalada que es mereixia una gran celebració, en la qual estaven treballant des de feia temps. S’ha vist truncada però, pel confinament.
Durant aquests 100 anys, han estat moltíssims els cantaires que han format part de l’Harpa; i no només d’Inca, sinó d’arreu de l’illa. Ni la Guerra Civil va aturar l’activitat de l’Orfeó i per això, a hores d’ara, són la coral més antiga de Mallorca, que no hagi tengut cap interrupció. No els va frenar la Guerra ni tampoc el coronavirus i, per tant, continuen assajant cada setmana gràcies a la tecnologia.
Actualment conformen l’Orfeó 44 persones, dirigides per Margalida Aguiló.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania