Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La manifestació i la revetla de Palma se celebraran el 28 de juny, coincidint amb la diada internacional
La manifestació de l’Orgull LGTBI se celebrarà a Palma divendres de la setmana que ve, coincidint amb la diada internacional.
Enguany estarà dedicada a la gent gran del col·lectiu. A banda de la manifestació i la revetla, a partir d’aquest divendres, i fins a principis de juliol, es faran una desena d’activitats entre projeccions, tallers, contacontes i musicals.
Ben Amics ha decidit enguany agafar el lema de l’orgull estatal dedicat a la gent gran, ja que enguany fa 50 anys de la revolta d’Stonewall i 25 de la constitució formal de l’associació.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució