Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

La cirereta del pastís va ser l'actuació de Maria del Mar Bonet
Ni més ni menys que 17 anys per tornar a veure aquesta imatge i sentir aquestes notes. L’Orquestra Simfònica de les Illes al complet va obrir una nit de música inoblidable. Primer, Les Noces de Figaro de Mozart, després, la Força del Destí de Giuseppe Verdi. Clàssics per a tothom i interpretats per 65 músics.
I si la nit ja era especial, la cirereta del pastís va arribar en el moment en que va actuar Maria del Mar Bonet. Cinc dècades de la història de la música recollides en una cantant que ahir recordava el seu pas per Formentera anys enrere. Merhaba o la Dama d’Aragó són alguns dels set temes que Maria del Mar Bonet va interpretar envoltada de la Simfònica. Un passeig per la història de les Illes de la mà de dos gegants de la música balear.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys