Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
L'Orquestra Simfònica de les Illes Balears ha estat la primera de tot l'Estat a tornar als escenaris
Tornada als escenaris de l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears marcada per la Covid-19. Entrada limitada, distanciament físic i públic amb mascaretes són algunes de les mesures de seguretat a les quals ens haurem d’acostumar. La Simfònica es converteix així en la primera orquestra de tot l’Estat que reprèn l’activitat després del confinament.
És la imatge de l’entrada de la cultura a la nova normalitat. Una estampa ben diferent del Claustre de Sant Domingo a Pollença. Damunt l’escenari, 16 músics de l’Orquestra Simfònica de les Balears adaptats al coronavirus.
Els assistents entren al Claustre de manera esglaonada, amb reserva prèvia i amb la distància de seguretat. Tots duen la mascareta posada. Entre el públic, sensacions estranyes i ganes de retrobar-se amb la música.
La Simfònica és la primera orquestra de tot l’Estat que torna als escenaris. Per davant, un cicle de 59 concerts en petit format. La pròxima cita amb la Simfònica serà aquest diumenge capvespre a sa Pobla.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet