Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
IB3 n'ha comprat els drets d'emissió i serà programada després d'haver conclòs el seu recorregut per festivals de cinema estatals i internacionals
Els directors eivissencs Hèctor Escandell i Vicent Torres ja tenen enllestida la versió en llargmetratge del seu curt de terror ‘Los crímenes del Día de Todos los Santos’. Produïda per la firma pitiüsa Pauxa, l’estrena internacional del film es farà a l’Índia, en concret dins la cinquena edició del festival de cinema de Noida.
IB3 n’ha comprat els drets d’emissió per a les Illes Balears i el film serà programada després d’haver conclòs el seu recorregut per festivals de cinema estatals i internacionals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge