Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Entre les causes, dos motius principals: una ubicació propera al centre i uns lloguers més assequibles
Fa 10 anys la crisi econòmica va deixar la zona comercial de Los Geranios quasi desèrtica, hagueren de tancar el 60% dels comerços. Però ara aquest racó de Palma torna a estar de moda.
Ja són una trentena els comerços que formen part de l’associació d’aquesta zona. El seu president va arribar fa 12 anys i ha estat testimoni del canvi.
Entre les causes, dos motius principals: una ubicació propera al centre i uns lloguers més assequibles.
Atrets per l’augment de la demanda, el carrer a poc a poc recupera clients.
Encara falten algunes millores. Propietaris i comerciants d’aquest passatge particular ja han acordat instal·lar càmeres de vigilància i millorar l’enllumenat perquè Los Geranios torni a ser el que era.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca