Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
En el concert participarà el prestigiós trompetista veneçolà Pacho Flores
L’Orquestra Simfònica de les Illes tanca la temporada amb un concert molt especial. Serà l’encarregada d’inaugurar l’edició número 58 del Festival de Pollença.
Un concert en què, a més, hi estan convidats el director Manuel Hernández-Silva, i el prestigiós trompetista solista Pacho Flores.
El veneçolà torna a acompanyar la simfònica després que ja ho va fer al 2017. La primera part del concert tendrà com a protagonista la trompeta i els sons més llatins, mentre que la segona se centrarà en la tradició simfònica russa de Txaikovski.
El concert serà dimecres a les 10 del vespre al claustre de Sant Domingo de Pollença.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora