Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Toni Cuenca dirigeix aquest espectacle que se celebrarà demà al Palau de Congressos de Palma
El baix de Carles Benavent i la flauta de Jorge Pardo són ja part de la història universal de la música. I ho són, en gran mesura, gràcies a les seves col·laboracions amb músics com Chick Corea, amb qui compartiren nombroses gires i sessions d’enregistrament. Avui fa just un any que Corea va morir i algunes de les seves obres cabdals sonaran demà al Palau de Congressos de Palma i que s’enmarca dins el programa del festival Jazz Palma 2022.
L’espectacle és obra Toni Cuenca que, a més de ser-ne el director musical, s’ha encarregat de compondre els arranjaments per a orquestra de les peces que demà podreu escoltar.
Músics extraordinaris per interpretar un repertori també extraordinari que ha duit Chick Corea fins a l’Olimp reservat per a les estrelles més grans de la història de la música moderna.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros