El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un projecte del director de cinema Toni Bestard, el músic Gonzalo Nadal i l'actriu Aina Zuazaga
Feia prop de 25 anys que el director de cinema Toni Bestard no pujava a un escenari per tocar música. El confinament i les ganes d’engegar un projecte musical juntament amb el músic Gonzalo Nadal i l’actriu Aina Zuazaga s’han materialitzat en ‘Lost in translation’.
En només uns mesos ja han duit a terme quatre concerts. El següent serà el pròxim dia 6 a la sala Es Gremi, a Palma. Un concert en què la formació deixarà de ser trio per passar a quartet i els acompanyarà el percussionista Hugo Vacas.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle