Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Per la seva banda, el Consell de Mallorca ha presentat els actes per commemorar el Dia de la Dona
Una vaga de 24 hores. Això és el que ha convocat l’STEI juntament amb l’Organització de Dones de la Confederació Intersindical. Els serveis mínims es coneixeran divendres al consell de govern, però des del sindicat ja han fet la seva proposta pel que fa al sector educatiu. Conviden a tothom a afegir-se a la vaga i, en el cas de no fer-ho, demanen als homes la màxima complicitat.
Pel que fa al Consell de Mallorca, des de la institució han manifestat el màxim respecte al dret de vaga de tots els seus treballadors.
Així mateix, també s’han presentat els actes que la institució impulsarà per al dia de la dona. El Palau Reial, la Misericòrdia i els edificis de General Riera, a més d’altres ajuntaments, lluiran banderoles amb el lema “Escalant cap a la igualtat“.
També es penjarà un quadre a la sala de plens en honor a Aurora Picornell com a filla predilecta de Mallorca. La sindicalista, executada la nit de Reis de l’any 1937, és la primera dona nomenada per la institució.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys