Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Es demana la "seguretat jurídica" de la "rectificació parcial o admissió del recurs de reposició presentat pel sindicat"
Imatge d'un curs de català per a professionals sanitaris
204El secretari general de l’STEI intersindical a les Balears, Miquel Gelabert, destaca la importància de la pressió social i política al Govern en la rectificació sobre l’exempció del coneixement del català pels professionals sanitaris en àrees anunciades com deficitàries en plantilla.
“Demanam que aquesta rectificació parcial – o admissió parcial del recurs (de reposició presentat pel sindicat), tengui seguretat jurídica”, ha dit Gelabert, el qual també ha demanat que, “si arriba el cas que entri gent que no acrediti el català, hi hagi places de formació i ‘penalitzacions’ de mobilitat i de carrera professional”. El secretari general de l’STEI ha reconegut i entén la situació de dèficit per algunes categories.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic