El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El sindicat considera que l'esborrany "trastoca" la normalització del català com a llengua vehicular de l'ensenyament
L’avantprojecte de Llei d’Educació balear continua aixecant polseguera. L’STEI l’rebutjat en considerar que trastoca la normalització del català com a llengua vehicular de l’ensenyament. El sindicat també anticipa que la llei xoca en alguns aspectes amb la LOMSE, com ara la regulació dels consells escolars. Així mateix, critiquen l’ambigüitat del document i es mostren escèptics davant el sistema de finançament que inclou.
Per la seva banda, FAPA es mostra disposat a dialogar sobre atenció a la diversitat i infraestructures educatives.
L’executiu insisteix que l’avantprojecte de llei educativa emana del document Illes per un Pacte, que rep el suport de MÉS. Pels ecosobiranistes, però, l’ús del català com a llengua vehicular i de cohesió social és una línia vermella, qüestió en la qual coincideix amb l’STEI.
Amb tot, el Govern defensa que els percentatges de català es desenvolupen posteriorment a decrets com el de mínims o el de llengües.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta