Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Les obres de 30 artistes aniran apareixent durant el juliol i es podran gaudir fins al mes d'octubre
Així com avança l’estiu, Ciutadella muda les parets dels seus carrers per vestir-los de color, d’humor i de missatge.
Aina Febrer és una dels 30 artistes que participen a la 12 edició de l’Street Art de Ciutadella. L’obra d’Aina Febrer és una crítica mediambiental a través de dues figures, la seva i la de la seva millor amiga, que neden en un mar de quitrà.
Aquesta és una iniciativa de l’associació de comerciants que s’ha convertit en tot un referent per locals, visitants i artistes.
Durant el mes de juliol, les obres aniran apareixent a qualsevol racó de la ciutat, jugant amb els elements urbans i convertint el centre històric en un enorme fotocall que convida a passejar i descobrir.
La fotògrafa Elena Plaza és un altre de les artistes, en el seu cas l’obra és una mescla entre meduses i ballarins que ha decidit muntar en un arc del municipi que li recorda a una peixera.
Els murals lluiran fins final d’octubre, quan es retiraran aquestes obres efímeres.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta