El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Teniu traça amb la fotografia. Se cerquen fotògrafs per captar els models anònims amb més estil dels nostres carrers. Per primera vegada el certamen Mallorca Design Day organitza el concurs Street Style. La millor instantània s'endurà un premi de mil euros
Els carrers s’han convertit en el major aparador per als dissenyadors i les petites i grans marques. Hi trobam les tendències de les passarel·les de París, Milà, Nova York o Madrid, traduïdes a la realitat. Com les estores vermelles, l’street style està de moda i s’ha guanyat un lloc entre les seccions de les revistes més importants a nivell nacional i internacional.
Ara Mallorca cerca els seus propis models anònims amb més estil. I ho fa amb el primer concurs de fotografia Street Style que se celebra a l’illa.
Les fotografies s’han de presentar sota un pseudònim que garantirà una tria justa. Si sou amants de la fotografia i us agrada la moda, teniu de marge fins al dia 4 de maig per enviar les vostres instantànies a concurso@mallorcadesignday.es . La millor serà guardonada amb mil euros. Un premi s’entregarà durant el certamen ‘mallorcadesignday’ que se celebra el 24 de maig a Port Portals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals