El migcampista brasiler ha estat presentat amb el conjunt blanc-i-blau
Un jugador que ahir va seguir el partit de l’Atlètic Balears des de la banqueta és Lucas de Vega. El migcampista creatiu de 22 anys ha estat presentat aquest dilluns dematí com a nou jugador blanc-i-blau. El brasiler arriba procedent del Barça B i ja sap el que és pujar a Segona Divisió. Ho va fer fa dues temporades amb el Cartagena, on va coincidir amb jugadors de l’actual plantilla balearica com Miguel Ángel Cordero o David Forniés. Curiosament, amb els murcians va deixar sense ascens l’Atlètic Balears als penals. Ara ve a l’Estadi Balear, diu, per tornar l’ascens als blanc-i-blaus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura