El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els eivissencs es col·loquen líders provisonals després de vèncer 0-1 a Felanitx
La UD Ibiza es col·loca líder provisional de la categoria, després de guanyar al Felanitx 0 a 1 en el partit destacat de la jornada. Un duel que no s’ha volgut perdre el propietari del club eivissenc Amadeo Salvo. L’equip pitiús ha tingut les ocasions més clares del primer temps, però no ha estat encertat de cara a porteria. El partit l’ha decidit Sergio Cirio en el minut 79. El Felanitx ha pogut empatar en el 92, però el porter Jesús ha evitat el gol amb una gran estirada.
Amb la derrota del Felanitx i la victòria del Poblense contra el Constància per 4 a 2, els homes d’Óscar Troya se situen tercers. Aitor Pons ha obert la llauna en el minut 20, però tot seguit Chus Seco ha empatat el partit. Paco Plata ha tornat a posar per davant els poblers amb aquest xut. Als primers minuts del segon temps Sarmiento ha marcat el 3 a 1. Chus Seco de penal ha retallat distàncies i Joan Oller ha donat la victòria als poblers amb el 4 a 2.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits